שדרות • מי יכפיל את כוחו ומי ימחק?!

    דוד קורצווייל 1 Comment on שדרות • מי יכפיל את כוחו ומי ימחק?!
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרצל שאובי הוא ותיק העסקנים השדרות. במשך שנים היה נציג ש"ס בשדרות עד שהסתכסך, לדבריו, עם אריה דרעי.

    מאז כבר 15 שנה שהוא רץ ברשימה עצמאית בשם עוצמה לשדרות. הרשימה נחשבת כמזוהה עם תנועת דגל התורה, שאובי עצמו מגדיר עצמו כאיש 'דגל'. בבחירות האחרונות הוא זכה בשני מנדטים, הוא במקום הראשון ובמקום השני יהודי בשם משה שאובי. לא טעיתם, השם נשמע קצת מוכר, ואכן מדובר באחיו של הרצל.

    "כל פעם ששמתי מישהו חיצוני ברשימה הפסדתי מזה. הוא היה בטוח שזה מנדט שלו ובזכותו" אומר הרצל. "שמתי את אחי והכל זורם נהדר". זו גם הסיבה שבמקום השלישי ברשימה לבחירות הקרובות הוצב אחיין של הרצל שאובי.

    בשדרות ישנם 13 חברי מועצה כאשר לעוצמה לשדרות יש שני נציגים ולש"ס נציג אחד – דורון טקטוק.

    בבחירות הקרובות רצה ש"ס ברשימה חזקה וחדשה כאשר במקום הראשון הוצב אורן מלכה ובמקום השני דורון טקטוק.

    בבחירות הקרובות מצפה שאובי להגדיל ואולי גם להכפיל את כוחו. "אני עובד קשה כבר חמש שנים מול קהילות, בתי כנסת, מועדונים קהילתיים ועוד". לאחרים הוא מפרגן פחות: "יש סיכוי שש"ס לא יעברו את אחוז החסימה" הוא אומר.

    בתגובה אומר לנו אורן מלכה כי לדעתו המצב הפוך. ש"ס תגדל לשניים ואולי לשלושה מנדטים בעוד שרשימתו של שאובי לא תעבור את אחוז החסימה. "מה הוא עשה חמש שנים ומה אנחנו" הוא תמה.

    לראשות העיר מתמודדים ארבעה אנשים. הבולטים והרלוונטיים בהם הוא ראש העיר המכהן דוד בוסקילה, איש מפלגת העבודה ומולו אלון דוידי איש הגרעין התורני ומתמודד מטעם הליכוד.

    שאובי עצמו אינו מחווה דעה במי לתמוך. "אנו עובדים קשה על מנדטים ואחרי הבחירות ניכנס לקואליציה של המנצח ונעבוד למען הדת בשדרות".

    במענה לשאלתנו מדוע הוא אינו רץ לראשות העיר הוא מספר שהתמודד והפסיד: "אם היה לי כסף הייתי רץ לראשות העיר. אחרי שעזבתי את ש"ס התמודדתי לראשות העיר. הגיע אז אריה דרעי עם כל צמרת ש"ס לכנסים נגדי, ולמרות זאת הפסדתי רק ב-200 קולות".

    שדרת אורן מלכה



    1 תגובות

    מיין תגובות